Wiadomości z rynku

sobota
23 listopada 2024

Pełen serwis pod jednym dachem

Firma Nijhof-Wassink Sp. z o.o. rozszerza działalność
17.07.2015 00:00:00
Firma Nijhof-Wassink Sp. z o.o., dealer samochodów ciężarowych Volvo i Renault w centralnej Polsce w ostatnim czasie rozszerza swoją działalność o nowe usługi. W oddziale w Rzgowie dodatkowo wprowadza serwis naczep marki Kögel oraz o serwis systemów hamulcowych i zawieszeń wiodących producentów , a dwa serwisy Volvo Trucks po uzyskaniu autoryzacji Renault Ttrucks od niedawna są placówkami dwumarkowi.
Od marca 2015 oddział firmy w Rzgowie koło Łodzi posiada autoryzację dostawcy systemów hamulcowych i zawieszenia Haldex, a z początkiem sierpnia 2015 uruchomi autoryzowany serwis kolejnych producentów: Knorr Bremse - systemy hamulcowe i zawieszeń, WABCO - systemy hamulcowe i zawieszeń, BPW - osie do naczep oraz SAF - osie do naczep.
Naprawy całego zestawu pod jednym dachem
Rozszerzenie zakresu usług o diagnostykę i naprawy naczep jest odpowiedzią na potrzebę klientów, aby możliwe były naprawy całego zestawu podczas jednej wizyty w warsztacie. Uzyskanie autoryzacji wiodących producentów podwozi naczep, pozwoli zapewnić profesjonalną obsługę większości pojazdów użytkowych, nie tylko naczep Kögel, ale wielu innych. Dzięki temu skróci się czas tracony przez klientów na obsługę techniczną i naprawy taboru. Zapewnienie szybkiego serwisu pod jednym dachem pozwala skrócić czas przestoju pojazdów, co jest szczególnie ważne dla przewoźników w kontekście ściśle limitowanego im kontrolowanego czasu pracy kierowców.
Haldex, Knorr - Bremse, Wabco, BPW, SAF są wiodącymi światowymi dostawcami pneumatycznych układów hamulcowych zawieszeń i osi dla pojazdów użytkowych. Uzyskanie powyższych autoryzacji było poprzedzone cyklem szkoleń pracowników, zakupem niezbędnego sprzętu diagnostycznego i oprogramowania do układów ABS, EBS, ECAS, oraz niezbędnego zapasu części zamiennych. Nijhof-Wassink Rzgów, będzie realizowała pełen zakres usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych układów wymienionych producentów.
Serwisy dwumarkowe Volvo i Renault
Odziały Nijhof Wassink w Tarnowie Podgórnym k/Poznania i Nowej Wsi Wielkiej k/Bydgoszczy stały się serwisami dwumarkowymi - Volvo i Renault Trucks.
- Aktualne zmiany w sieci sprzedaży i serwisu Volvo Group Trucks to wynik stałego doskonalenia jakości usług świadczonych przez naszą firmę - powiedział Piotr Szarek, Dyrektor ds. Obsługi Posprzedażnej, Rynek Europy Środkowo-Wschodniej Volvo Group Trucks. - Naszym celem jest zapewnienie jak najlepszej dostępności punktów sprzedaży i serwisu dla naszych klientów, aby w ten sposób zapewnić im ciągłość najwyższej jakości obsługi w zasięgu ręki i maksymalizować dyspozycyjność ich pojazdów, a tym samym przyczyniać się do ich sukcesu.
W ten sposób z początkiem grudnia 2014 roku nastąpiła zmiana operatora punktu sprzedaży i serwisu Renault Trucks w Poznaniu. Nowym operatorem jest firma Nijhof-Wassink, również długoletni partner Volvo Group Trucks. Serwis w Tarnowie Podgórnym był pierwszym dwumarkowym punktem spośród działających już pięciu serwisów Nijhof-Wassink w Polsce.
Miesiąc później, w styczniu 2015 firma Nijhof-Wassink otrzymała autoryzację Renault Trucks dla oddziału w Nowej Wsi Wielkiej k/Bydgoszczy, który stał się również serwisem dwumarkowym (wcześniej był to serwis Volvo Trucks).
Aktywna Obsługa Klienta
Nijhof-Wassink dysponuje pięcioma stacjami serwisowymi samochodów ciężarowych Volvo w: Kutnie, Nowej Wsi Wielkiej k/Bydgoszczy, Tarnowie Podgórnym k/Poznania, Rzgowie k/Łodzi i Karskach k/Ostrowa Wielkopolskiego oraz dwiema stacjami serwisowymi samochodów ciężarowych Renault Trucks - w Tarnowie Podgórnym oraz Nowej Wsi Wielkiej.
W celu zapewnienia pełnej niezawodności pojazdów klientów firma Nijhof-Wassink realizuje politykę Aktywnej Obsługi Klienta, w której skład wchodzą: - przypominanie klientowi o zbliżających się przeglądach; - zapraszanie, wcześniejsze umawianie i rezerwacja miejsca w serwisie; - przewidywanie kosztu i czasu naprawy; - przesyłanie klientowi raportów stanu technicznego pojazdu; - wyceny napraw do wykonania pilnie i w przyszłości; - informowanie klienta o innych ważnych terminach jak: koniec gwarancji, wygaśnięcie ważności certyfikatów itp.; - pomoc klientowi w sytuacjach awaryjnych poza granicami kraju;
Fachowa kadra, specjalistyczny sprzęt
Wysoki poziom usług serwisowych firma osiąga dzięki solidnym, fachowym i doświadczonym pracownikom, których podstawowym zadaniem jest rzetelne wykonanie powierzonego zadania.
Aby jak najlepiej realizować zadania obsługi, Nijhof-Wassink regularnie inwestuje w szkolenia pracowników, dzięki czemu klient może liczyć na trafną diagnostykę oraz szybką naprawę.
Zakres prac i usług wykonywanych w stacjach serwisowych Nijhof-Wassink obejmuje przeglądy i naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne. Wykonywane są one przy pomocy oprzyrządowania najnowszej generacji, m. in.: - komputerów diagnostycznych Volvo Tech Tool, Renault DIAG; - hamowni podwoziowej firmy MAHA (Kutno); - stanowisk diagnostyki hamulców firmy MAHA; - stanowisk kontroli luzów firmy MAHA; - wysoce specjalistycznej aparatury do powypadkowego prostowania ram i kabin firmy JOSAM; - nowoczesnych kabin lakierniczych firmy CWN przygotowanych do stosowania lakierów wodnych (Tarnowo Podgórne, Rzgów).
Wszystkie serwisy Nijhof-Wassink działają w ramach 24-godzinnego europejskiego Pogotowia Serwisowego (VOLVO ACTION SERVICE a serwisy dwumarkowe Renault Trucks 24/7) i dysponują pojazdami pomocy drogowej.
W ostatnim czasie Nijhof-Wassink rozwinęło również sprzedaż pojazdów używanych w Centrum Samochodów Używanych oraz używanych części zamiennych w Centrum Części Używanych w Kutnie.
To kolejne z wielu zaplanowanych etapów rozwoju.
Wdrażając nowe produkty i usługi Nijhof-Wassink niezmiennie stawia na nowoczesność, jakość obsługi i wiarygodność.
Dodatkowe informacje oraz dane kontaktowe oddziałów Nijhof-Wassink znajdziecie Państwo na stronie www.nijwa.pl
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.